Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Gember & Sereh Satéspecialiteiten. Meer weten? Ontdek meer
Marjolein
31 mei 2026 om 9:55
Het eten was heerlijk en meer dan voldoende. Ik kan wel zeggen uitstekend. Absoluut een aanrader. Het was goed op temperatuur alles klopte.
Noor
11 apr 2026 om 6:08
Het was koud toen t bezorgd werd. Ook de porties niet overvloedig.
Paul
29 mrt 2026 om 19:49
Zeer goed verpakt heel lekker
Jovi
22 feb 2026 om 19:55
Zelden zo’n slechte nasi op
danielle
21 feb 2026 om 19:35
Smaak goed maar alles zat door elkaar. Porties niet groot voor prijs.
Renee
5 feb 2026 om 20:57
Heerlijk
Eline
16 jan 2026 om 18:54
het smaakt super lekker
karin
8 jan 2026 om 21:37
Keurige bezorger. Smaak was geweldig!Helaas was het eten koud
Sharon
30 dec 2025 om 19:22
Ayam Pedas fried rice inplaats van witte rijst In totaal €25,83 Het eten rook & proefde muf en niet vers, de rijst was sompig i.p.v. gebakken en alles zat bij elkaar in één bak. Erg teleurstellend.
Gerrit
14 dec 2025 om 21:30
Op zich wel lekker maar door miscommunicatie bij de bezorging was het eten koud. En dan is het lekkerste eten toch matig. Ik denk dat we het niet opnieuw laten bezorgen. Dan maar naar het restaurant, dan is het wel warm.